2014/2015 Eğitim - Öğretim yılı Güz Dönemi II. Akademik Kurul Toplantısı Dekan Vekilimiz Sayın Doç.Dr. Hamdi GÜNDOĞAR Başkanlığında Fakültemiz Konferans Salonunda yapıldı. Toplantıya Fakültemizde görev yapan tüm Akademik Personel katıldı.
Toplantıda ayrıca Fakültemiz Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Nurullah AKTAŞ Fakültemizin genel işleyişi hakkında bir sunum gerçekleştirdi.
Toplantıda aşağıda belirtilen gündem maddeleri görüşülerek çözüm konuları karara bağlandı.
GÜNDEMİ
1- Eğitim-Öğretimin işleyişi ile ilgili genel değerlendirme, (Bölüm Başkanları kendi bölümleri ile ilgili değerlendirme yapacaklardır.)
2- Ders Hocalarının derslere zamanında girmeleri.
3- Sınav notlarının otomasyona zamanında girilmesi.
4- Yeni Eğitim -Öğretim ve Sınav Yönetmenliğinin değerlendirilmesi.
5- Danışmanların bahar dönemi ders kayıtlarında dikkat etmesi gereken hususlar (Dekan Yardımcısı M. Nurullah AKTAŞ tarafından sunum yapılacaktır.)
6- Vize sınavlarının değerlendirilmesi.
7- Öğrencilerinin yaptıkları not itirazlarında dikkat edilmesi gereken hususlar.
8- İzin ve görevlendirmelerde ders devri veya ders telafilerinin yapılması, yönetim kurulu kararı gerektiğinden izin ve görevlendirme talebiyle beraber başvuruda bulunulması. İzin ve görevlendirmelerde idari görevi olan personelin, yerlerine vekalet edecek bir personelin görevlendirilmesi için izin talebiyle birlikte vekalet formunu doldurmaları ve onaylandıktan sonra ayrılmaları,
9- 2014-2015 Öğretim yılı Güz döneminde yapılan bilimsel etkinliklerin değerlendirilmesi ile bahar döneminde düzenlenmesi planlanan etkinlikler için önerilerin alınması.
10- Fakültemiz web sitesinin etkin kullanımı ve takibi.
11- Fakülte Dergisinin genel değerlendirilmesi (dergi ile ilgili Editör tarafından bilgi verilecektir.)
12- ŞİFA-DER’in genel değerlendirilmesi.
13- Dilek ve temenniler
26.12.2014 | İlahiyat Fakültesi